Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Aparthotelu Royal Apartments Boutique Residence Gdańsk, dalej nazywanego Obiektem położonego w Gdańsku (kod pocztowy 80-451) przy ulicy Tadeusza Kościuszki 8A.
Regulamin określa zasady odpowiedzialności, świadczenia usług oraz przebywania na terenie Obiektu.
Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki, zapłatę całej należności za pobyt w Obiekcie, jak również przez podpisanie karty rejestracyjnej, meldunkowej. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.
Regulamin jest jawny i w każdej chwili dostępny do wglądu w recepcji obiektu oraz na stronie internetowej pod adresem: www.brgdansk.pl
§ 2 Doba hotelowa
Apartamenty w Obiekcie są wynajmowane na doby hotelowe, które trwają od godziny 15:00 dnia bieżącego (zameldowanie) do godziny 11:00 dnia następnego (wymeldowanie).
Obiekt na specjalne życzenie może przyspieszyć godzinę zameldowania lub opóźnić godzinę wymeldowania – w miarę dostępności pokoju, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Ostatecznego potwierdzenia dokonuje pracownik recepcji na wniosek Gościa w dniu przyjazdu (przyspieszenie doby) lub w dniu wyjazdu (wydłużenie doby).
Długość i godziny doby hotelowej ustanowione w ust. 1, mogą ulegać zmianom w zależności od dostępności apartamentów.
Życzenie wcześniejszego rozpoczęcia doby hotelowej Gość powinien zgłosić najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
Chęć przedłużenia o kolejną pełną dobę hotelową Gość powinien zgłosić maksymalnie do godz. 9:00 w dniu planowanego wymeldowania. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości obłożenia Obiektu.
Pozostanie w apartamencie lub pozostawienie rzeczy przez Gościa po godzinie 11:00 w dniu wymeldowania ustalonym przy rezerwacji pobytu jest traktowane, jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę hotelową, co skutkuje obciążeniem Gościa kosztami pełnej doby hotelowej.
§ 3 Proces rezerwacji, zameldowania i wymeldowania
Wejście do budynku oraz do apartamentu następuje poprzez wprowadzenie poprawnego kodu PIN na zamku w drzwiach, który Gość otrzymuje w dniu zameldowania.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmówienia zameldowania gościom niepełnoletnim, jeśli Ci nie znajdują się pod opieką osoby pełnoletniej.
Gość, wyrażający chęć zameldowania się, jest zobowiązany do okazania dokumentu tożsamości pracownikowi recepcji, w celu identyfikacji Gościa i/lub wypełnienia karty rejestracyjno-meldunkowej oraz złożenia na niej podpisu.
W przypadku gdy Gość odmawia okazania dokumentu tożsamości, pracownik Obiektu ma prawo do odmówienia zameldowania.
Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gości, pracownika, bądź pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
Obiekt może odmówić przyjęcia każdego innego Gościa, który w ocenie obsługi zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu, życiu, wizerunkowi innych Gości, pracowników oraz Obiektu (marki).
Osoby niezameldowane w Obiekcie, mogą gościnnie przebywać w apartamencie najętym przez Gościa w godzinach: 7:00 - 22:00
Gość jest zobowiązany do poinformowania pracownika Obiektu o chęci wymeldowania z Obiektu.
W przypadku nieodwołania rezerwacji w wyznaczonym terminie, zawartym w warunkach rezerwacji lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Obiektu, Obiekt obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową z zastrzeżeniem, iż jeżeli Gość dokonał rezerwacji bez możliwości bezkosztowej anulacji Obiekt obciąży Gościa opłatą za całość zarezerwowanego pobytu.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
W przypadku otwarcia rachunku za inne usługi podczas pobytu w Obiekcie, paragon fiskalny lub faktura wydane będą po uiszczeniu płatności za usługi, najpóźniej w chwili wymeldowania.
W celu otrzymania faktury Gość powinien poinformować recepcję o tym fakcie w momencie dokonywania rezerwacji.
§ 4 Odpowiedzialność Gościa
Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
Gość odpowiada za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałych z winy jego zwierzęcia.
Każdorazowo, opuszczając apartament, Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, aby dostęp osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi muszą pozostać zamknięte, światło zgaszone, krany zakręcone, a wszelkie urządzenia elektryczne wyłączone.
Osoby niepełnoletnie przebywające w Obiekcie, muszą znajdować się pod stałym nadzorem prawnego opiekuna.
Opiekun prawny ponosi pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzenia wyrządzone przez osobę niepełnoletnią, nad którą ma obowiązek sprawowania opieki.
Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa po jego wyjeździe lub dopisania tych szkód do rachunku końcowego za wyrządzone szkody lub w przypadku nieuregulowania przez Gościa płatności za nocleg lub inne usługi.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy skrócenia pobytu, wskazanego w rezerwacji Gościa, jeśli rezerwacja Gościa dotyczy oferty bez możliwości bezkosztowej anulacji, bądź jeśli życzenie skrócenia pobytu zostało wniesione, gdy zmiany w rezerwacji nie były możliwe ze względu na warunki anulacji zawarte w potwierdzeniu rezerwacji Gościa.
W przypadku naruszenia wszelkich postanowień regulaminu, Obiekt ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza bez zwalniania Gościa z obowiązku opłacenia całego pobytu według wcześniej ustalonego cennika.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju oraz obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektrycznych. W przypadku naruszenia zakazu Gość hotelowy może zostać obciążony karą umowną w wysokości 500 zł za każde stwierdzone naruszenie zakazu, przy czym nie wyłącza to uprawnienia Obiektu do żądania odszkodowania przekraczającego wysokość kary umownej, jeżeli szkoda wyrządzona przez Gościa hotelowego przewyższa jej wysokość.
W przypadku, gdy złamanie zakazu palenia przez Gościa uruchomi alarm przeciwpożarowy, co skutkuje interwencją straży pożarnej, Obiekt nałoży na Gościa karę związaną z pokryciem kosztów interwencji straży pożarnej.
Z uwagi na bezpieczeństwo obsługi oraz Gości Obiektu, Goście podróżujący wraz ze zwierzętami są zobowiązani do poinformowania o tym fakcie obsługę Obiektu na etapie składania rezerwacji. Jeśli informacja taka nie została przedstawiona na etapie rezerwacji, należy poinformować recepcję Obiektu podczas zameldowania.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmówienia zameldowania gościa ze zwierzęciem, jeśli Gość nie poinformował o obecności zwierzęcia na etapie składania rezerwacji.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy zameldowania Gościa podróżującego ze zwierzęciem, jeżeli obecność zwierzęcia może naruszać bezpieczeństwo obsługi bądź Gości Obiektu.
Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
W przypadku alarmu przeciwpożarowego Gość ma obowiązek działać zgodnie z planem ewakuacyjnym.
§ 5 Odpowiedzialność Hotelu
Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
Gość powinien umieścić wszelkie kosztowności, ważne dokumenty, pieniądze oraz inne przedmioty o znacznej wartości w sejfie recepcyjnym.
Obiekt oferuje bezpłatnie możliwość umieszczenia tych przedmiotów w sejfie depozytowym znajdującym się przy recepcji.
Obiekt odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego w recepcji.
W przypadku wystąpienia szkody Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym czy poza terenem Obiektu.
§ 6 Usługi
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie personelowi Obiektu, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom: ● usługi zgodnie przyjętym standardem ● bezpieczeństwo pobytu ● bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu ● profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie ● sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w Jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie ● sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, Obiekt w pierwszej kolejności podejmie próbę ich usunięcia; jeżeli usunięcie usterki nie będzie możliwe Obiekt dołoży wszelkich starań, aby w miarę dostępnych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób zmniejszyć niedogodności.
Dodatkowo na życzenie Gościa, Obiekt świadczy bezpłatnie następujące usługi: ● udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą ● przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie hotelowym w czasie pobytu Gościa w Obiekcie z zastrzeżeniem postanowień, o których mowa wyżej ● przechowanie bagażu Gościa (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa ● dostęp do Internetu na terenie Obiektu
Obiekt dokonuje rezerwacji miejsc parkingowych za dodatkową opłatą.
Obiekt oferuje wszystkim Gościom dostęp do szeroko rozumianych usług typu concierge. Usługi te obejmują wachlarz czynności i udogodnień. Spełnienie próśb i zaleceń skierowanych przez Gościa do Concierge będą poddawane jego własnej, indywidualnej decyzji.
§ 7 Polityka rzeczy znalezionych
Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym w przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego roku, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu.
W przypadku braku możliwości wezwania Gościa do odebrania rzeczy znalezionej w ciągu roku od dnia jej znalezienia rzecz pozostawiona staje się własnością znalazcy.
Roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z utraty rzeczy wniesionych do Obiektu przedawniają się z upływem roku od dnia zaprzestania korzystania z usług Obiektu przez Gościa.
Obiekt nie przechowuje artykułów spożywczych, leków, bądź innych artykułów, które mogą ulec zniszczeniu, bądź przeterminowaniu.
§ 8 Reklamacje
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do Concierge pisemnie na adres e-mail: concierge@royal-apartments.pl
Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§ 9 Postanowienia dodatkowe
Obiekt akceptuje obecność zwierząt. Opłata za pobyt zwierząt zgodnie z obowiązującym cennikiem. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu.
Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Obiektu. Jeżeli z powodu obecności zwierzęcia w Obiekcie powstała konieczność dodatkowego czyszczenia pokoju lub innych pomieszczeń hotelowych Gość zobowiązany jest do pokrycia kosztów takiego sprzątania.
W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych: broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych, iluminacyjnych i innych materiałów uznanych za niebezpieczne.
Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Obiekt funkcjonuje zarówno w trybie gdzie personel jest na miejscu jak i w trybie bezobsługowym.
W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do godziny 07:00.
Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów i innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy zakłócają pobyt pozostałych Gości Obiektu.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych oraz częściach wspólnych Obiektu ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
Miejsca ogólnodostępne na terenie Obiektu są monitorowane i rejestrowane. Nagrania z monitoringu kasowane są po 30 dniach i są odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych. Gość Obiektu wchodząc na teren Obiektu wyraża zgodę na rejestrowanie wizerunku. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych.
W przypadku nieprzestrzegania regulaminu przez Gościa, zwłaszcza w sytuacji zakłócania porządku, stwarzania ryzyka spowodowania uszczerbku zdrowia lub życia Gościa lub innych gości, Obiekt ma prawo wezwać ochronę fizyczną w celu zneutralizowania zagrożenia. W takiej sytuacji Gość hotelowy może zostać obciążony karą umowną w wysokości 1000 zł za każdą interwencję ochrony, przy czym nie wyłącza to uprawnienia Obiektu do żądania odszkodowania przekraczającego wysokość kary umownej, jeżeli szkoda wyrządzona przez Gościa hotelowego przewyższa jej wysokość.
Kwestie związane z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych uregulowane zostały szczegółowo w polityce prywatności Royal Apartments Boutique Residence Gdańsk, której treść dostępna jest w recepcji Obiektu, bądź na stronie internetowej pod adresem: www.brgdansk.pl
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące polityki prywatności należy kierować na adres mailowy concierge@royal-apartments.pl lub na adres: Royal Inwestycje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Jaśkowa Dolina 4/3, 80-252 Gdańsk.
Ewentualne spory pomiędzy Gościem a Obiektem będzie rozstrzygał Sąd Powszechny właściwy wg miejsca położenia Obiektu.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Royal Inwestycje sp. z o.o. sp. k., Jaśkowa Dolina 4/3, 80-252, Gdańsk Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .